Karijera
Zaposlenici su naši najvažniji ambasadori po kojima će gosti pamtiti svoj boravak. Doznajte sve o poslovima u našim hotelima, ljetovalištima i kamping ljetovalištima i prijavite se za dobar posao u Imperialu.
Poslovi recepcije
Recepcija je mjesto gdje ostvarujemo prvi kontakt gosta s našom uslugom. Naši recepcionari i londineri su srdačni, gostima ulijevaju povjerenje i gosti im se rado obraćaju.
Domaćinstvo
Kad govorimo o održavanju kvalitete usluge, domaćinstvo na tom području "drži sve konce u rukama" jer su dobra usluga i čistoća razlozi zbog kojih se naši gosti uvijek vraćaju. Kvalitetno vođeno domaćinstvo utječe na stvaranje slike o smještajnom objektu, odnosno o kompaniji. A mi kao kompanija svaki dan težimo tome da ta slika bude i najljepša slika.
Kuhinja
Vrhunski serviran tanjur jedna je od stvari koje će gosti pamtiti sa svojeg putovanja. Naši kuhari, uz dobro poznavanje à la carte menija, menadžerske sposobnosti i kreativnost u osmišljavanju najboljih menija, znaju da je potreban onaj "x-faktor" vrhunskog rada kuhinje. Da bi rad kuhinje bio na zavidnoj razini, osnovni je cilj svakodnevna vrhunska kvaliteta hrane i usluge koju pružamo gostima. Zbog visokih kriterija koje smo si postavili, svi zaposlenici u kuhinji imaju izuzetno važnu ulogu u timu. Proaktivan timski rad rezultira zadovoljnim gostom koji će uvijek željno iščekivati novi dnevni meni.
Restoran i bar
Jeste li znali da prvo poznato posluživanje hrane i pića u objektima koji se mogu nazvati restoranom datira iz čak 12. stoljeća? Događalo se u Hangzhou - kulturnom, političkom i ekonomskom središtu Kine u vrijeme dinastije Song. Godine 1765. mali je francuski poduzetnik Boulanger otvorio u Parizu ugostiteljski objekt u kojem je posluživao hranu koju je sam pripremao, a u čiji je izlog postavio plakat na kojem je pisalo: "Dođite k meni svi praznih želuca i ja ću vam ih restaurirati".
Hotelski restorani i barovi također su atraktivne destinacije, a posjet njima jedan je od najugodnijih načina upoznavanja novog mjesta. Turistička godina nezamisliva je bez konobara i barmena, jednih od najvažnijih djelatnosti u cjelokupnom sektoru.
Valamar Experience Concierge
Valamar Experience Concierge je osoba na izvoru pravih informacija za savršeno ispunjen odmor. Njegov otvoren duh, uslužnost i entuzijazam, uz širok spektar insajderskih savjeta, svako će putovanje svakome gostu učiniti autentičnim doživljajem.
Tehničke službe
Tehničke službe brinu se za održavanje svih naših objekata, a održavanje čini kombinacija svih tehničkih, administrativnih i menadžerskih aktivnosti povezanih s održavanjem opreme, uređenjem i zaštitom okoliša te brigom o funkcioniranju niza tehničkih segmenata. Radnici na održavanju okoliša i vrtlari brinu se o zelenim površinama oko naših objekata, a kućni je majstor tu da popravi sve kvarove brzo i efikasno.
Animacija
Zabava i opuštanje obavezan su dio odmora iz snova. Dok neki gosti na spomen opuštanja odmah pomisle na spa tretmane, drugi su oduševljeni vremenom ispunjenim sportskim i zabavnim sadržajima čije programe vode naši animatori. Animacijski tim osmišljava zabavne i sportske sadržaje te sudjeluje u stvaranju ugodne atmosfere tijekom boravka gostiju u Valamarovim hotelima i kampovima.
Sport, plaže, bazeni i wellnes
Među najvažnijim i najomiljenijim sadržajima svakoga gosta. Naši se djelatnici brinu za red, čistoću i rekvizite na plažama, kao i za dušu i tijelo naših gostiju u wellness centrima.
Strategija ljudskih potencijala uključuje upravljanje, vođenje i podržavanje korporativne vizije i misije, kako bismo bili vodeći u smislu poželjnog i atraktivnog poslodavca. Zaposlenicima nudimo mogućnosti za kontinuirano i profesionalno napredovanje kroz brojne razvojne programe.
EDUKACIJA I RAZVOJ ZAPOSLENIKA
Razvoj i edukacija zaposlenika ključne su komponente upravljanja ljudskim potencijalima u Imperialu. I u ovoj godini nastavilo se s nizom aktivnosti i programa s ciljem poticanja osobnog i profesionalnog razvoja zaposlenika, što je preduvjet za osiguranje visoke kvalitete usluge u turizmu.
Imperial svojim zaposlenicima osigurava mogućnosti edukacije u okviru navedenih internih programa te putem PERO digitalne platforme koja osigurava fleksibilnost i dostupnost edukativnih sadržaja. U okviru PERO platforme svi zaposlenici mogu naučiti više o standardnim operativnim procedurama, trendovima u turizmu, različitim vještinama korisnim za posao i osobni razvoj kada i gdje to žele.
Osim onih u digitalnom obliku, izrazito su nam važni i treninzi i edukacije koji se provode uživo te i na taj način Imperial osigurava edukativne sadržaje za niz tema koje su potrebne zaposlenicima, od tečajeva stranih jezika, preko tečajeva za sommeliere i škole barmena, do zakonski obveznih edukacija i duljih programa usavršavanja. Interni prijenos znanja osobito je izražen u okviru programa V-akademije, koju Imperial u suradnji s Valamarom razvija već dugi niz godina. Krajem 2024. godine započela je nova generacija V-Akademije koja broji 28 polaznika, a koji će kroz godinu dana imati priliku učiti od niza mentora u operacijama i korporativnim funkcijama, ali i pohađati edukacije i treninge koje za cilj imaju osnažiti njihove kompetencije kao budućih voditelja.
Voditelji i mentori u Imperialu posebnu pozornost posvećuju uvođenju u posao novih zaposlenika, s kojima konstantno održavaju treninge kako bi što brže i efikasnije usvojili potrebne vještine za rad.
ValamarGO! u suradnji s Valamarom je označio dodatni iskorak u uvođenju u posao za nove zaposlenike u operacijama. Novi kolege iz odjela hrane i pića prolaze kroz petodnevni strukturirani program uvođenja u posao sa našim iskusnim mentorima te kroz treninge stvarnih situacija nauče što ih čeka na njihovom poslu te kako našim gostima pružiti izvanrednu uslugu. Program se nastavlja i u ovoj godini, u kojoj ćemo povećati broj polaznika te tako pružiti dodatnu podršku našim novim kolegama.
STIPENDIRANJE UČENIKA I STUDENATA
Imperial i u 2025. godini provodi program stipendiranja. Program stipendiranja u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta osigurava financijsku potporu učenicima tijekom njihova školovanja, ali i mogućnost prakse te stjecanje novih vještina i znanja. U Imperialovim hotelima, kampovima i ljetovalištima učenici imaju priliku steći radno iskustvo, a nakon završetka školovanja osigurano im je i prvo zaposlenje. Učenike koji se obrazuju u ugostiteljskim zanimanjima na taj se način potiče da od početka školovanja doznaju kako izgleda karijera u turizmu i kakve su mogućnosti napredovanja i razvoja te saznaju sve prednosti dinamičnog svijeta turizma i ugostiteljstva.
Njegujemo poticajnu korporativnu kulturu koja omogućuje kontinuirano učenje i rast te stavlja zaposlenike i goste na prvo mjesto.
Sve to prepoznaju i naši sezonski zaposlenici te nam se njih gotovo 70 % svake godine i vraća.
Steknite radno iskustvo u kompaniji iza koje stoji već više od pola stoljeća uspješnog rada i postanite dio naše profesionalne obitelji, javite nam se!
Zaštita dostojanstva radnika
- Pravilnik o mjerama i postupku za zaštitu dostojanstva radnika
- Odluka o imenovanju povjerljive osobe i zamjenika za unutarnje prijavljivanje nepravilnosti
- Odluka o imenovanju osoba za primanje i rješavanje pritužbi u zaštiti dostojanstva radnika
- E: zastita.dostojanstva.radnika@imperial.hr
Imperial Riviera d.d.
Odjel ljudskih potencijala
Jurja Barakovića 2, 51280 Rab
T: 051/667-716 / 051/667-714
E: ljudski.potencijali@imperial.hr
Podružnica za turizam – Makarska
Ured ljudskih potencijala
Šetalište dr. Franje Tuđmana 1, Makarska
T: 021/440-500 / 021/440-507
E: ljudskipotencijali.makarska@imperial.hr
Podružnica za turizam – Poreč
Ured ljudskih potencijala
Ulica Rade Končara 1A, Poreč
E: ljudskipotencijali.porec@imperial.hr
Podružnica za turizam – Dubrovnik
Ured ljudskih potencijala
Valtroslava Lisinskog 15A, Dubrovnik
T:020/448-645 / 020/448-644
E: ljudskipotencijali.dubrovnik@imperial.hr